Spis treści
Articles
E-learning jako wyzwanie dla systemu edukacji | |
Anna Izabela Brzezińska, Elżbieta Hornowska, Katarzyna Kaliszewska-Czeremska, Joanna Matejczuk |
Graeae theatre company – brytyjski przykład „estetyki dostępu†| |
Ewa Jeleń |
Foucaultowska koncepcja „urządzania†w krytycznej refleksji nad neoliberalną polityką edukacyjną | |
Helena Ostrowicka |
Powerpointowanie. Nowe konwencje tworzenia graficznych reprezentacji wiedzy | |
Karolina J. Dudek |
Edukacyjne i społeczno-emocjonalne konsekwencje zjawiska eurosieroctwa | |
Sławomir Trusz, Roma Kwiecińska |
Konstruktywistyczna teoria kształcenia w praktyce edukacyjnej – wybrane aspekty | |
Katarzyna Borawska-Kalbarczyk |
Rola wychowawcza dziadków w zróżnicowanych etnicznie wsiach województwa podlaskiego | |
Joanna Borowik |
CEGEP – „most†wyższej edukacji | |
Konrad W. Studnicki-Gizbert |
Konferencja Nowożytna filozofia brytyjska i jej znaczenie, Instytut Filozofi i UMK, Toruń, 21–22 czerwca 2011 r. | |
Adam Grzeliński |
Feminizm Johna Stuarta Milla | |
Barbara Grabowska |
Użyteczność, piękno, wartość – estetyka Adama Smitha | |
Anna Markwart |
Zapowiedź psychoanalitycznego ujęcia kategorii wzniosłości w filozofii Edmunda Burke’a | |
Anna Zofia Jaksender |
Beata Kosowska-Gąstoł (rec.): Maria Wincławska, Unia Wolności. Partia polityczna w okresie transformacji | |
Beata Kosowska-Gąstoł |
Judyta Węgłowska (rec.): Wiesław Wacławczyk, Wolność słowa. Zagadnienia wybrane | |
Judyta Węgłowska |
Anna Ciechanowska: Europejski Kongres Kultury, 8–11 września 2011, Wrocław | |
Anna Ciechanowska |
Marta Kotarba-Kańczugowska: Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej: „Komunikacja jako narzędzie (po)rozumienia†| |
Marta Kotarba-Kańczugowska |