Spis treści
Articles
Narracja w pedagogice – znaczenie, badania, interpretacje | |
Mirosława Nowak-Dziemianowicz |
Ewolucja społeczności międzynarodowej w nowej dynamice stosunków międzynarodowych | |
Agnieszka Bryc |
Amerykańskie seriale typu „post-soap opera†– nowa generacja seriali telewizyjnych, lecz nie tylko w telewizji | |
Ewa Kaja |
Jacy wolontariusze tworzą zmianę społeczną? Badanie porównawcze grup wolontariuszy pracujących z osobami niepełnosprawnymi | |
Marek Smulczyk |
Kultura metodologiczna i raportowanie badań empirycznych publikowanych w wiodących czasopismach poświęconych zagadnieniom edukacji | |
Sławomir Pasikowski |
E-learning jako dyfuzja innowacji na obszarach wiejskich Unii Europejskiej | |
Andrzej Kaleta |
Zaangażowanie w rodzicielstwo na tle współczesnej rodziny | |
Lucyna Bakiera |
Edukacja wobec różnicy i inkluzji. Dwa typy dyskursów – w stronę pedagogiki pozytywnej | |
Zbigniew Kwieciński |
Pedagogika na zakręcie | |
Bogusław Śliwerski |
VIII Zjazd Pedagogiczny. Otwarty? Inkluzyjny? Polityczny? | |
Tomasz Szkudlarek |
Edukacja – inkluzja – różnice. Kwestie ważne dla „pedagogicznej pamięci†| |
Roman Leppert |
Czy wyczerpuje się formuła zjazdów pedagogicznych? Autorskie wrażenia i spostrzeżenia | |
Agnieszka Uniewska |
Poster na sztalugach. Siła przekazu – moc słowa czy obrazu? | |
Magdalena Urlińska |
Ewa Przybylska (rec.): Anke Grotlüschen, Wibke Riekmann [wyd.], Funktionaler Analphabetismus in Deutschland [Analfabetyzm funkcjonalny w Niemczech], Münster 2012 | |
Ewa Przybylska |
Bogusław Śliwerski (rec.): Beata Kosová, Filozofické a globalne súvislosti edukácie [Filozoficzne i globalne uwarunkowania edukacji], Banská Bystrica 2013 | |
Bogusław Śliwerski |
Maja Szpot (rec.): Nicholas Carr, Płytki umysł. Jak Internet wpływa na nasz mózg, Gliwice 2013 | |
Maja Szpot |
Arleta Hrehorowicz: Wybory? LubiÄ™ to! | |
Arleta Hrehorowicz |