Wyszukaj


 
Numer Tytuł
 
No 5 (2013): Kultura i Edukacja The Cross-Culture Challenges in Marketing Relationship Creation. Understanding Chinese Guanxi, Renqing, Lian, Mianzi, Xinyong, and Xinren from the Direct Experiences of Polish Managers (Beyond Hofstede’s Approach) Abstrakt  PDF
Jarosław Linka
 
No 4 (2010): Kultura i Edukacja Jednostkowe aspekty bycia fanem, czyli w stronę nowego paradygmatu „fan studies” Abstrakt  PDF
Piotr Siuda
 
No 5 (2011): Kultura i Edukacja Everyday Life in the Mirror of Photoblogs. Social Functions of Photography in the Age of the Consumer Culture Abstrakt  PDF
Krzysztof Olechnicki
 
No 6 (2013): Kultura i Edukacja Culture: Meanings and Values or a Multisensory Orgy? Abstrakt  PDF
Izabella Bukraba-Rylska
 
No 4 (2010): Kultura i Edukacja Afirmacja i negacja. O filozofii dziejów Alberta Schweitzera Abstrakt  PDF
Piotr Wasyluk
 
26 - 30 z 30 elementów << < 1 2 

Wskazówki:

  • Wielkość znaków nie ma znaczenia
  • Spójniki są ignorowane
  • Wyszukaj dokładnego wyrażenia przez umieszczenie go w cudzyszłowie, np. "Dolnośląska Szkoła Wyższa"
  • Wyklucz wyrażenie poprzedzając je znakiem -.